Zapalovací svíčka NGK V-Line 25 (PTR5A-13) - FORD, MAZDA

Zapalovací svíčka NGK V-Line 25 (PTR5A-13) - FORD, MAZDA

167 
bez DPH: 138 

Popis zboží:

Zapalovací svíčka NGK V-Line 25 (PTR5A-13) - FORD, MAZDA

 

 

Rozměr klíče: 16 mm
Velikost závitu: M14 x 1,25
Průměr vlákna [mm]: 25,0
Zapalovací svíčka: Platina - střední elektroda
Zapalovací svíčka: Vnější elektroda
Zapalovací svíčka: odrušeno, 5 kOhm
Zapalovací svíčka: s kuželovým těsnicím sedlem
Umístění jiskry [mm]: 3,5
Zapalovací svíčka: pevná SAE - koncovka

 

 

 Zapalovací svíčky NGK V-Line

Zapalovací svíčky NGK V-Line mají na střední elektrodě tvar písmene "V". Tento tvar upravuje směr zážehu jiskry od střední elektrody k boční elektrodě po okraji, tím dochází k rychlejšímu zažehnutí připravené směsi a k dokonalému zhoření celé směsi paliva za určenou pracovní dobu motoru.

 

 

Zapalovací svíčky NGK

 

Vysokonapěťová zapalovací svíčka NGK je velmi náročnou částí zapalovací soustavy. Zasahuje do spalovacího prostoru motoru a pracuje ve velmi náročných podmínkách, při rychlém střídání teplot od 60 do 2000 až 2500 °C a tlacích až 5900 kPa. Zapalovací svíčky NGK snáší velké teplotní spády, odolávají chemicky agresivnímu prostředí a izolátor snáší bez poškození napěťové rázy až 25 kV. Elektrody se vyrábějí ze slitin niklu, kreré jsou legovány přísadami manganu, křemíku, chromu, titanu a hliníku. NGk svíčky mají jadřinec elektrody z vysoce kvalitní mědi. Pro namáhavé podmínky provozu se místo slitin niklu používá wolfram, platina a slitin iridia. Střední elektroda obsahuje často stříbro. Elektrody a poloha jiskřiště jsou různě uspořádany. svicky Izolátor je nejdůležitější a nejnáročnější částí zapalovací svíčky. Izolátor NGK zaručuje vysokou pevnost, vzhledem k jeho namáhání i bezpečného utěsnění v pouzdře svíčky. Izolátor má velice dobré izolační vlastnosti, které se nezhoršují ani při vysokých teplotách. Chemicky odolává proti působení látek obsažených v palivu a proti látkám vznikajícím při spalování. Velký význam u zapalovacích svíček je tepelná vodivost materiálu a její závislost na teplotě. Provozní teplota špičky izolátoru se má pohybovat v rozmezí 400 až 800°C. Teplota se musí pohybovat nad 400°C, aby docházelo k dokonalému shoření úsady na izolátoru. Teplota 800°C je spodní mez teplot, při níž se palivová směs již vznítí, příjde-li do styku s teplým povrchem. Pro běžná paliva je tato hodnota v rozmezí 820 až 1 000°C. Schopnost zapalovací svíčky snášet určité tepelné zatížení bez samozápalů vyjadřuje tepelná hodnota zapalovací svíčky. Tepelná hodnota je vyjádřena číslem od 0 do 9. Proto je důležité dodržovat vhodný typ zapalovací svíčky pro určitý motor předpisem výrobce (automobilu nebo zapalovacích svíček).

 

OEM kódy

1077002 XS4F-12405-DA

Určeno pro vozidla

CHEVROLET CAPTIVA (C100, C140), 3.2 4WD [169kW, 3195ccm]
CHEVROLET TRAILBLAZER (KC_), 4.2 AWD [201kW, 4157ccm]
DODGE JOURNEY, 2.7 FLEXFUEL [136kW, 2736ccm]
DODGE JOURNEY, 2.7 [136kW, 2736ccm]
FORD C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU), 1.6 Flexifuel [88kW, 1596ccm]
FORD COUGAR (EC_), 2.0 16V [96kW, 1988ccm]
FORD ESCORT CLASSIC (AAL, ABL), 1.6 16V [66kW, 1597ccm]
FORD ESCORT CLASSIC Turnier (ANL), 1.6 16V [66kW, 1597ccm]
FORD ESCORT V (AAL, ABL), 1.6 i 16V [65kW, 1597ccm]
FORD ESCORT V (AAL, ABL), 1.6 i 16V [66kW, 1597ccm]
FORD ESCORT V (AAL, ABL), 1.6 [66kW, 1598ccm]
FORD ESCORT V (AAL, ABL), 1.8 16V XR3i [77kW, 1796ccm]
FORD ESCORT V (AAL, ABL), 1.8 16V XR3i [96kW, 1796ccm]
FORD ESCORT V (AAL, ABL), 1.8 XR3i 16V 4x4 [77kW, 1796ccm]
FORD ESCORT V (AAL, ABL), 1.8 XR3i 16V 4x4 [96kW, 1796ccm]
FORD ESCORT V Kabriolet (ALL), 1.6 16V XR3i [66kW, 1597ccm]
FORD ESCORT V Kabriolet (ALL), 1.6 i 16V [65kW, 1597ccm]
FORD ESCORT V Kabriolet (ALL), 1.8 16V XR3i [77kW, 1796ccm]
FORD ESCORT V Kabriolet (ALL), 1.8 16V XR3i [96kW, 1796ccm]
FORD ESCORT V limuzína (AFL), 1.6 i 16V [65kW, 1597ccm]
FORD ESCORT V limuzína (AFL), 1.6 i 16V [66kW, 1597ccm]
FORD ESCORT V limuzína (AFL), 1.8 i 16V [77kW, 1796ccm]
FORD ESCORT V Turnier (ANL), 1.6 i 16V [65kW, 1597ccm]
FORD ESCORT V Turnier (ANL), 1.6 i 16V [66kW, 1597ccm]
FORD ESCORT V Turnier (ANL), 1.6 [66kW, 1598ccm]
FORD ESCORT V Turnier (ANL), 1.8 16V [77kW, 1796ccm]
FORD ESCORT V Turnier (ANL), 1.8 i 16V [96kW, 1796ccm]
FORD ESCORT VI (GAL, AAL, ABL), 1.6 16V 4x4 [66kW, 1597ccm]
FORD ESCORT VI (GAL, AAL, ABL), 1.6 16V [66kW, 1597ccm]
FORD ESCORT VI (GAL, AAL, ABL), 1.6 i 16V [65kW, 1597ccm]
FORD ESCORT VI (GAL, AAL, ABL), 1.8 16V (EDA, EHC) [85kW, 1796ccm]
FORD ESCORT VI (GAL, AAL, ABL), 1.8 16V [77kW, 1796ccm]
FORD ESCORT VI Kabriolet (ALL), 1.6 16V XR3i [65kW, 1597ccm]
FORD ESCORT VI Kabriolet (ALL), 1.6 16V XR3i [66kW, 1597ccm]
FORD ESCORT VI Kabriolet (ALL), 1.8 16V XR3i [77kW, 1796ccm]
FORD ESCORT VI Kabriolet (ALL), 1.8 16V XR3i [85kW, 1796ccm]
FORD ESCORT VI Kabriolet (ALL), 1.8 16V XR3i [96kW, 1796ccm]
FORD ESCORT VI limuzína (GAL, AFL), 1.6 i 16V [65kW, 1597ccm]
FORD ESCORT VI limuzína (GAL, AFL), 1.6 i 16V [66kW, 1597ccm]
FORD ESCORT VI limuzína (GAL, AFL), 1.8 16V [77kW, 1796ccm]
FORD ESCORT VI limuzína (GAL, AFL), 1.8 16V [85kW, 1796ccm]
FORD ESCORT VI Turnier (GAL, ANL), 1.6 16V [66kW, 1597ccm]
FORD ESCORT VI Turnier (GAL, ANL), 1.6 i 16V [65kW, 1597ccm]
FORD ESCORT VI Turnier (GAL, ANL), 1.8 16V [77kW, 1796ccm]
FORD ESCORT VI Turnier (GAL, ANL), 1.8 16V [85kW, 1796ccm]
FORD FIESTA III (GFJ), 1.6 i 16V [65kW, 1597ccm]
FORD FIESTA III (GFJ), 1.6 [65kW, 1597ccm]
FORD FIESTA III (GFJ), 1.8 16V [77kW, 1796ccm]
FORD FIESTA III (GFJ), 1.8 XR2i 16V [96kW, 1796ccm]
FORD FIESTA IV (JA_, JB_), 1.25 i 16V [55kW, 1242ccm]
FORD FIESTA IV (JA_, JB_), 1.4 i 16V [66kW, 1388ccm]
FORD FIESTA IV (JA_, JB_), 1.6 16V Sport [76kW, 1596ccm]
FORD FIESTA Skříňová/velkoprostorová limuzína (J5_, J3_), 1.4 i [66kW, 1388ccm]
FORD FIESTA V (JH_, JD_), 1.25 16V [51kW, 1242ccm]
FORD FIESTA V (JH_, JD_), 1.25 16V [55kW, 1242ccm]
FORD FIESTA V (JH_, JD_), 1.4 16V [59kW, 1388ccm]
FORD FIESTA V (JH_, JD_), 1.6 16V [74kW, 1596ccm]
FORD FIESTA VI (CB1, CCN), 1.25 [60kW, 1242ccm]
FORD FOCUS I (DAW, DBW), 1.4 16V [55kW, 1388ccm]
FORD FOCUS I (DAW, DBW), 1.6 16V [74kW, 1596ccm]
FORD FOCUS I (DAW, DBW), 1.8 16V [85kW, 1796ccm]
FORD FOCUS I (DAW, DBW), 2.0 16V [96kW, 1988ccm]
FORD FOCUS I limuzína (DFW), 1.4 16V [55kW, 1388ccm]
FORD FOCUS I limuzína (DFW), 1.6 16V [74kW, 1596ccm]
FORD FOCUS I limuzína (DFW), 1.8 16V [85kW, 1796ccm]
FORD FOCUS I limuzína (DFW), 2.0 16V [96kW, 1988ccm]
FORD FOCUS I Turnier (DNW), 1.4 16V [55kW, 1388ccm]
FORD FOCUS I Turnier (DNW), 1.6 16V [74kW, 1596ccm]
FORD FOCUS I Turnier (DNW), 1.8 16V [85kW, 1796ccm]
FORD FOCUS I Turnier (DNW), 2.0 16V [96kW, 1988ccm]
FORD FUSION (JU_), 1.25 [55kW, 1242ccm]
FORD FUSION (JU_), 1.4 [59kW, 1388ccm]
FORD FUSION (JU_), 1.6 [74kW, 1596ccm]
FORD KA (RB_), 1.6 i [70kW, 1597ccm]
FORD MAVERICK, 2.0 16V [91kW, 1989ccm]
FORD MONDEO I (GBP), 1.6 i 16V [65kW, 1597ccm]
FORD MONDEO I (GBP), 1.6 i 16V [66kW, 1597ccm]
FORD MONDEO I (GBP), 1.8 i 16V 4x4 [85kW, 1796ccm]
FORD MONDEO I (GBP), 1.8 i 16V [82kW, 1796ccm]
FORD MONDEO I (GBP), 1.8 i 16V [85kW, 1796ccm]
FORD MONDEO I (GBP), 2.0 i 16V 4x4 [97kW, 1988ccm]
FORD MONDEO I (GBP), 2.0 i 16V [100kW, 1988ccm]
FORD MONDEO I limuzína (GBP), 1.6 i 16V [65kW, 1597ccm]
FORD MONDEO I limuzína (GBP), 1.6 i 16V [66kW, 1597ccm]
FORD MONDEO I limuzína (GBP), 1.8 i 16V [82kW, 1796ccm]
FORD MONDEO I limuzína (GBP), 1.8 i 16V [85kW, 1796ccm]
FORD MONDEO I limuzína (GBP), 2.0 i 16V 4x4 [97kW, 1988ccm]
FORD MONDEO I limuzína (GBP), 2.0 i 16V [100kW, 1988ccm]
FORD MONDEO I Turnier (BNP), 1.6 i 16V [65kW, 1597ccm]
FORD MONDEO I Turnier (BNP), 1.6 i 16V [66kW, 1597ccm]
FORD MONDEO I Turnier (BNP), 1.8 i 16V 4x4 [85kW, 1796ccm]
FORD MONDEO I Turnier (BNP), 1.8 i 16V [82kW, 1796ccm]
FORD MONDEO I Turnier (BNP), 1.8 i 16V [85kW, 1796ccm]
FORD MONDEO I Turnier (BNP), 2.0 i 16V 4x4 [100kW, 1988ccm]
FORD MONDEO I Turnier (BNP), 2.0 i 16V 4x4 [97kW, 1988ccm]
FORD MONDEO I Turnier (BNP), 2.0 i 16V [100kW, 1988ccm]
FORD MONDEO II (BAP), 1.6 i 16V [70kW, 1597ccm]
FORD MONDEO II (BAP), 1.6 i [66kW, 1597ccm]
FORD MONDEO II (BAP), 1.8 i [85kW, 1796ccm]
FORD MONDEO II (BAP), 2.0 i [96kW, 1988ccm]
FORD MONDEO II limuzína (BFP), 1.6 i 16V [70kW, 1597ccm]
FORD MONDEO II limuzína (BFP), 1.6 i [66kW, 1597ccm]
FORD MONDEO II limuzína (BFP), 1.8 i [85kW, 1796ccm]
FORD MONDEO II limuzína (BFP), 2.0 i [96kW, 1988ccm]
FORD MONDEO II Turnier (BNP), 1.6 i 16V [70kW, 1597ccm]
FORD MONDEO II Turnier (BNP), 1.6 i [66kW, 1597ccm]
FORD MONDEO II Turnier (BNP), 1.8 i [85kW, 1796ccm]
FORD MONDEO II Turnier (BNP), 2.0 i [96kW, 1988ccm]
FORD ORION III (GAL), 1.6 i 16V [66kW, 1597ccm]
FORD ORION III (GAL), 1.8 i 16V [77kW, 1796ccm]
FORD ORION III (GAL), 1.8 i 16V [96kW, 1796ccm]
FORD PUMA (EC_), 1.4 16V [66kW, 1388ccm]
FORD PUMA (EC_), 1.6 16V [76kW, 1596ccm]
FORD PUMA (EC_), 1.7 16V [92kW, 1679ccm]
FORD STREET KA (RL2), 1.6 [70kW, 1599ccm]
FORD TOURNEO CONNECT, 1.8 16V [85kW, 1796ccm]
FORD TRANSIT CONNECT (P65_, P70_, P80_), 1.8 16V [85kW, 1796ccm]
HUMMER HUMMER H3, 3.5 [162kW, 3460ccm]
MAZDA 121 III (JASM, JBSM), 1.25 [55kW, 1242ccm]
MAZDA 2 (DY), 1.2 (DY3W) [55kW, 1242ccm]
MAZDA 2 (DY), 1.4 [59kW, 1388ccm]
MAZDA 2 (DY), 1.6 [74kW, 1596ccm]
MAZDA TRIBUTE (EP), 2.0 (EPEW) [91kW, 1988ccm]
MAZDA TRIBUTE (EP), 2.0 4WD (EPEW) [91kW, 1988ccm]
MORGAN PLUS FOUR, 1.8 i [96kW, 1796ccm]
OPEL ANTARA A (L07), 3.2 V6 [167kW, 3195ccm]

Moje garáž

Filtr dle vozu

+420 725 540 652
+420 602 442 111
+420 775 119 115

Po-Pá: 9:00 - 17:00

obchod@autodily-cardo.cz


HODNOCENÍ KVALITY

Vše o hodnocení kvality výrobků