Zapalovací svíčka NGK V-Line 10 (BPR6EY-11) - TOYOTA, HONDA, DAIHATSU
Výrobce: | NGK | |
Katalogové číslo: | NGK>V-LINE10 | |
Dostupnost: | SKLADEM | |
k odeslání | zítra | |
Most | zítra | |
Plzeň | 16.12.2024 | |
Praha 9 | 16.12.2024 | |
Záruka: | 2 roky |
Popis zboží:
Zapalovací svíčka NGK V-Line 10 (BPR6EY-11) - TOYOTA, HONDA, DAIHATSU
Rozměr klíče: | 20,8 mm |
Velikost závitu: | M14 x 1,25 |
Průměr vlákna [mm]: | 19,0 |
Zapalovací svíčka: | Nikl - střední elektroda |
Zapalovací svíčka: | Vnější elektroda |
Zapalovací svíčka: | odrušeno, 5 kOhm |
Zapalovací svíčka: | s plochým těsnicím sedlem |
Umístění jiskry [mm]: | 4,0 |
Zapalovací svíčka: | pevná SAE - koncovka |
Zapalovací svíčky NGK V-Line
Zapalovací svíčky NGK V-Line mají na střední elektrodě tvar písmene "V". Tento tvar upravuje směr zážehu jiskry od střední elektrody k boční elektrodě po okraji, tím dochází k rychlejšímu zažehnutí připravené směsi a k dokonalému zhoření celé směsi paliva za určenou pracovní dobu motoru.
Zapalovací svíčky NGK
Vysokonapěťová zapalovací svíčka NGK je velmi náročnou částí zapalovací soustavy. Zasahuje do spalovacího prostoru motoru a pracuje ve velmi náročných podmínkách, při rychlém střídání teplot od 60 do 2000 až 2500 °C a tlacích až 5900 kPa. Zapalovací svíčky NGK snáší velké teplotní spády, odolávají chemicky agresivnímu prostředí a izolátor snáší bez poškození napěťové rázy až 25 kV. Elektrody se vyrábějí ze slitin niklu, kreré jsou legovány přísadami manganu, křemíku, chromu, titanu a hliníku. NGk svíčky mají jadřinec elektrody z vysoce kvalitní mědi. Pro namáhavé podmínky provozu se místo slitin niklu používá wolfram, platina a slitin iridia. Střední elektroda obsahuje často stříbro. Elektrody a poloha jiskřiště jsou různě uspořádany. svicky Izolátor je nejdůležitější a nejnáročnější částí zapalovací svíčky. Izolátor NGK zaručuje vysokou pevnost, vzhledem k jeho namáhání i bezpečného utěsnění v pouzdře svíčky. Izolátor má velice dobré izolační vlastnosti, které se nezhoršují ani při vysokých teplotách. Chemicky odolává proti působení látek obsažených v palivu a proti látkám vznikajícím při spalování. Velký význam u zapalovacích svíček je tepelná vodivost materiálu a její závislost na teplotě. Provozní teplota špičky izolátoru se má pohybovat v rozmezí 400 až 800°C. Teplota se musí pohybovat nad 400°C, aby docházelo k dokonalému shoření úsady na izolátoru. Teplota 800°C je spodní mez teplot, při níž se palivová směs již vznítí, příjde-li do styku s teplým povrchem. Pro běžná paliva je tato hodnota v rozmezí 820 až 1 000°C. Schopnost zapalovací svíčky snášet určité tepelné zatížení bez samozápalů vyjadřuje tepelná hodnota zapalovací svíčky. Tepelná hodnota je vyjádřena číslem od 0 do 9. Proto je důležité dodržovat vhodný typ zapalovací svíčky pro určitý motor předpisem výrobce (automobilu nebo zapalovacích svíček).
OEM kódy
08922-01017-83 | 09482-00286 | 22401-AA470 |
8-9412-0562-0 | 90048-51068-000 | 90048-51092-000 |
90098-20665 | 90098-70031 | 90793-20068 |
90793-22045 | 9091-01126 | 90919-01125 |
90919-01126 | 98079-56132 | 98079-56146 |
999-06910-P9-017 | FE82-18-110 |
Určeno pro vozidla
DAIHATSU CHARADE III (G100, G101, G102), 1.0 (G100) [41kW, 993ccm] |
DAIHATSU CUORE IV (L501), 0.8 [32kW, 847ccm] |
DAIHATSU MOVE (L6_), 0.8 (L601) [31kW, 847ccm] |
HONDA ACCORD II (AC, AD), 1.6 EX (AC) [65kW, 1598ccm] |
HONDA ACCORD II (AC, AD), 1.8 EX (AD) [74kW, 1829ccm] |
HONDA ACCORD II Hatchback (AC, AD), 1.6 EX (AC) [65kW, 1598ccm] |
HONDA ACCORD II Hatchback (AC, AD), 1.8 EX (AD) [74kW, 1829ccm] |
HONDA ACCORD III (CA), 1.6 L (CA4) [65kW, 1598ccm] |
HONDA ACCORD III (CA), 2.0 EX (CA5) [75kW, 1955ccm] |
HONDA ACCORD III (CA), 2.0 EX (CA5) [76kW, 1955ccm] |
HONDA ACCORD III (CA), 2.0 EX (CA5) [78kW, 1955ccm] |
HONDA ACCORD III (CA), 2.0 EXi (CA5) [85kW, 1955ccm] |
HONDA ACCORD III (CA), 2.0 EXi (CA5) [90kW, 1955ccm] |
HONDA ACCORD III Aerodeck (CA), 1.6 L (CA4) [65kW, 1598ccm] |
HONDA ACCORD III Aerodeck (CA), 2.0 EX (CA5) [75kW, 1955ccm] |
HONDA ACCORD III Aerodeck (CA), 2.0 EX (CA5) [76kW, 1955ccm] |
HONDA ACCORD III Aerodeck (CA), 2.0 EX (CA5) [78kW, 1955ccm] |
HONDA ACCORD III Aerodeck (CA), 2.0 EXi (CA5) [85kW, 1955ccm] |
HONDA ACCORD III Aerodeck (CA), 2.0 EXi (CA5) [90kW, 1955ccm] |
HONDA CIVIC I limuzína (SF), 1300 S [52kW, 1335ccm] |
HONDA CIVIC III Hatchback (AL, AJ, AG, AH), 1.2 (AL) [40kW, 1187ccm] |
HONDA CIVIC III Hatchback (AL, AJ, AG, AH), 1.3 (AG) [52kW, 1342ccm] |
HONDA CIVIC III Hatchback (AL, AJ, AG, AH), 1.5 GL (AH) [63kW, 1488ccm] |
HONDA CIVIC III Hatchback (AL, AJ, AG, AH), 1.5 GT (AH) [74kW, 1488ccm] |
HONDA CIVIC III Hatchback (AL, AJ, AG, AH), 1.5 GTI (AH) [66kW, 1488ccm] |
HONDA CIVIC III limuzína (AM, AK, AU), 1.2 (AM) [40kW, 1187ccm] |
HONDA CIVIC III limuzína (AM, AK, AU), 1.3 (AJ, SC9) [52kW, 1342ccm] |
HONDA CIVIC III limuzína (AM, AK, AU), 1.5 (AAH, SC9) [63kW, 1488ccm] |
HONDA CIVIC III limuzína (AM, AK, AU), 1.5 GT (AK) [74kW, 1488ccm] |
HONDA CIVIC III limuzína (AM, AK, AU), 1.5 GTI (AK) [66kW, 1488ccm] |
HONDA CIVIC III Shuttle (AN, AR), 1.5 (AN) [63kW, 1488ccm] |
HONDA CIVIC III Shuttle (AN, AR), 1.5 4WD (AR) [63kW, 1488ccm] |
HONDA CRX I (AF, AS), 1.5 i (AF) [74kW, 1488ccm] |
TOYOTA COROLLA (_E8_), 1.3 (EE80) [55kW, 1295ccm] |
TOYOTA COROLLA FX Compact (E8B), 1.3 (EE80_, EE80) [55kW, 1295ccm] |
TOYOTA COROLLA Liftback (_E8_), 1.3 (EE80) [55kW, 1296ccm] |
TOYOTA STARLET (_P7_), 1.3 (EP71L, EP71R) [55kW, 1295ccm] |