Zapalovací svíčka NGK V-Line 45 (TR5B-13)
Výrobce: | NGK | |
Katalogové číslo: | NGK>V-LINE45 | |
Dostupnost: | SKLADEM | |
k odeslání | 14.10.2024 | |
Most | 14.10.2024 | |
Plzeň | 15.10.2024 | |
Praha 9 | 14.10.2024 | |
Záruka: | 2 roky |
Popis zboží:
Zapalovací svíčka NGK V-Line 45 (TR5B-13)
Rozměr klíče: | 16 mm |
Velikost závitu: | M14 x 1,25 |
Průměr vlákna [mm]: | 25,0 |
Zapalovací svíčka: | Nikl - střední elektroda |
Zapalovací svíčka: | Vnější elektroda |
Zapalovací svíčka: | odrušeno, 5 kOhm |
Zapalovací svíčka: | s kuželovým těsnicím sedlem |
Umístění jiskry [mm]: | 3,0 |
Zapalovací svíčka: | pevná SAE - koncovka |
Zapalovací svíčky NGK V-Line
Zapalovací svíčky NGK V-Line mají na střední elektrodě tvar písmene "V". Tento tvar upravuje směr zážehu jiskry od střední elektrody k boční elektrodě po okraji, tím dochází k rychlejšímu zažehnutí připravené směsi a k dokonalému zhoření celé směsi paliva za určenou pracovní dobu motoru.
Zapalovací svíčky NGK
Vysokonapěťová zapalovací svíčka NGK je velmi náročnou částí zapalovací soustavy. Zasahuje do spalovacího prostoru motoru a pracuje ve velmi náročných podmínkách, při rychlém střídání teplot od 60 do 2000 až 2500 °C a tlacích až 5900 kPa. Zapalovací svíčky NGK snáší velké teplotní spády, odolávají chemicky agresivnímu prostředí a izolátor snáší bez poškození napěťové rázy až 25 kV. Elektrody se vyrábějí ze slitin niklu, kreré jsou legovány přísadami manganu, křemíku, chromu, titanu a hliníku. NGk svíčky mají jadřinec elektrody z vysoce kvalitní mědi. Pro namáhavé podmínky provozu se místo slitin niklu používá wolfram, platina a slitin iridia. Střední elektroda obsahuje často stříbro. Elektrody a poloha jiskřiště jsou různě uspořádany. svicky Izolátor je nejdůležitější a nejnáročnější částí zapalovací svíčky. Izolátor NGK zaručuje vysokou pevnost, vzhledem k jeho namáhání i bezpečného utěsnění v pouzdře svíčky. Izolátor má velice dobré izolační vlastnosti, které se nezhoršují ani při vysokých teplotách. Chemicky odolává proti působení látek obsažených v palivu a proti látkám vznikajícím při spalování. Velký význam u zapalovacích svíček je tepelná vodivost materiálu a její závislost na teplotě. Provozní teplota špičky izolátoru se má pohybovat v rozmezí 400 až 800°C. Teplota se musí pohybovat nad 400°C, aby docházelo k dokonalému shoření úsady na izolátoru. Teplota 800°C je spodní mez teplot, při níž se palivová směs již vznítí, příjde-li do styku s teplým povrchem. Pro běžná paliva je tato hodnota v rozmezí 820 až 1 000°C. Schopnost zapalovací svíčky snášet určité tepelné zatížení bez samozápalů vyjadřuje tepelná hodnota zapalovací svíčky. Tepelná hodnota je vyjádřena číslem od 0 do 9. Proto je důležité dodržovat vhodný typ zapalovací svíčky pro určitý motor předpisem výrobce (automobilu nebo zapalovacích svíček).
OEM kódy
1219 309 | 1255 464 | 1362 012 |
1493 001 | 1787 829 | 3073 1425 |
4M5G-12405-AA | 4M5G-12405-XC | 4M5G-12405-XE |
AYFS-32CJ | LFY1-18-110 | YN2F-12405-A2A |
YN2J-12405-AA |
Určeno pro vozidla
FORD B-MAX (JK), 1.4 [66kW, 1388ccm] |
FORD B-MAX (JK), 1.6 Ti [77kW, 1596ccm] |
FORD C-MAX (DM2), 1.6 [74kW, 1596ccm] |
FORD C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU), 1.6 Flexifuel [88kW, 1596ccm] |
FORD C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU), 1.6 Ti [63kW, 1596ccm] |
FORD C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU), 1.6 Ti [77kW, 1596ccm] |
FORD C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU), 1.6 Ti [92kW, 1596ccm] |
FORD FIESTA V (JH_, JD_), 1.3 [44kW, 1299ccm] |
FORD FIESTA V (JH_, JD_), 1.3 [51kW, 1299ccm] |
FORD FIESTA VI (CB1, CCN), 1.25 [44kW, 1242ccm] |
FORD FIESTA VI (CB1, CCN), 1.25 [60kW, 1242ccm] |
FORD FIESTA VI (CB1, CCN), 1.4 [71kW, 1388ccm] |
FORD FIESTA VI (CB1, CCN), 1.6 Ti [88kW, 1596ccm] |
FORD FIESTA VI (CB1, CCN), 1.6 Ti [99kW, 1596ccm] |
FORD FIESTA VI Van, 1.25 [60kW, 1242ccm] |
FORD FOCUS C-MAX (DM2), 1.6 [74kW, 1596ccm] |
FORD FOCUS II (DA_, HCP, DP), 1.4 [59kW, 1388ccm] |
FORD FOCUS II (DA_, HCP, DP), 1.6 Ti [85kW, 1596ccm] |
FORD FOCUS II (DA_, HCP, DP), 1.6 [74kW, 1596ccm] |
FORD FOCUS II Kabriolet, 1.6 [74kW, 1596ccm] |
FORD FOCUS II limuzína (DB_, FCH, DH), 1.4 [59kW, 1388ccm] |
FORD FOCUS II limuzína (DB_, FCH, DH), 1.6 Ti [85kW, 1596ccm] |
FORD FOCUS II limuzína (DB_, FCH, DH), 1.6 [74kW, 1596ccm] |
FORD FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS), 1.4 [59kW, 1388ccm] |
FORD FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS), 1.6 Ti [85kW, 1596ccm] |
FORD FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS), 1.6 [74kW, 1596ccm] |
FORD FOCUS III, 1.6 Ti [63kW, 1596ccm] |
FORD FOCUS III, 1.6 Ti [77kW, 1596ccm] |
FORD FOCUS III, 1.6 Ti [92kW, 1596ccm] |
FORD FOCUS III limuzína, 1.6 Flexifuel [88kW, 1596ccm] |
FORD FOCUS III limuzína, 1.6 Ti [63kW, 1596ccm] |
FORD FOCUS III limuzína, 1.6 Ti [77kW, 1596ccm] |
FORD FOCUS III limuzína, 1.6 Ti [92kW, 1596ccm] |
FORD FOCUS III Turnier, 1.6 Flexifuel [88kW, 1596ccm] |
FORD FOCUS III Turnier, 1.6 Ti [63kW, 1596ccm] |
FORD FOCUS III Turnier, 1.6 Ti [77kW, 1596ccm] |
FORD FOCUS III Turnier, 1.6 Ti [92kW, 1596ccm] |
FORD GRAND C-MAX (DXA/CB7, DXA/CEU), 1.6 Ti [77kW, 1596ccm] |
FORD GRAND C-MAX (DXA/CB7, DXA/CEU), 1.6 Ti [92kW, 1596ccm] |
FORD KA (RB_), 1.3 i ROCAM [51kW, 1299ccm] |
FORD KA (RB_), 1.3 i [44kW, 1299ccm] |
FORD MONDEO IV (BA7), 1.6 Ti [81kW, 1596ccm] |
FORD MONDEO IV (BA7), 1.6 Ti [88kW, 1596ccm] |
FORD MONDEO IV (BA7), 1.6 Ti [92kW, 1596ccm] |
FORD MONDEO IV limuzína (BA7), 1.6 Ti [81kW, 1596ccm] |
FORD MONDEO IV limuzína (BA7), 1.6 Ti [92kW, 1596ccm] |
FORD MONDEO IV Turnier (BA7), 1.6 Ti [81kW, 1596ccm] |
FORD MONDEO IV Turnier (BA7), 1.6 Ti [88kW, 1596ccm] |
FORD MONDEO IV Turnier (BA7), 1.6 Ti [92kW, 1596ccm] |
FORD STREET KA (RL2), 1.6 [70kW, 1599ccm] |
MAZDA 3 (BK), 2.0 (BKEP) [110kW, 1999ccm] |
MAZDA 3 limuzína (BK), 2.0 (BKEP) [110kW, 1999ccm] |
MAZDA 6 Hatchback (GH), 2.0 MZR (GHEFS) [108kW, 1999ccm] |
MAZDA 6 Hatchback (GH), 2.5 MZR (GH5FS) [125kW, 2488ccm] |
MAZDA 6 kombi (GH), 2.0 MZR (GHEFW, GH10F) [108kW, 1999ccm] |
MAZDA 6 kombi (GH), 2.5 MZR (GH5FW) [125kW, 2488ccm] |
MAZDA 6 limuzína (GH), 2.0 MZR (GHEFP, GH10F) [108kW, 1999ccm] |
MAZDA 6 limuzína (GH), 2.5 MZR (GH5FS, GH5FP) [125kW, 2488ccm] |
VOLVO C30 (533), 1.6 [74kW, 1596ccm] |
VOLVO S40 II (544), 1.6 [74kW, 1596ccm] |
VOLVO V50 (545), 1.6 [74kW, 1596ccm] |