+Vnější průměr [mm] | 324,0 |
Síla brzdového kotouče [mm] | 11,9 |
Minimální tloušťka [mm] | 10,4 |
typ brzdového kotouče | plný |
Počet děr | 6 |
Kruhový vyvrt Ø 2 [mm] | 139,6 |
Výška [mm] | 69,5 |
Centrovací průměr [mm] | 96,3 |
vnitřní průměr [mm] | 210,0 |
Průměr díry [mm] | 12,5 |
MAPP-kód k dispozici | |
Zkušební značka | E1 90R-02C0248/1072 |
Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | 9.6.2025 |
| Most | 9.6.2025 |
| Plzeň | 9.6.2025 |
| Praha | 9.6.2025 |
+Vnější průměr [mm] | 313,0 |
Síla brzdového kotouče [mm] | 32,0 |
Minimální tloušťka [mm] | 30,0 |
typ brzdového kotouče | větráno |
povrch | nátěr |
Počet děr | 5 |
Kruhový vyvrt Ø 2 [mm] | 144,0 |
Výška [mm] | 70,0 |
Centrovací průměr [mm] | 115,0 |
vnitřní průměr [mm] | 172,5 |
Průměr díry [mm] | 12,5 |
Zkušební značka | E1 90R-02C0115/1287 |
MAPP-kód k dispozici | |
Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | 9.6.2025 |
| Most | 9.6.2025 |
| Plzeň | 9.6.2025 |
| Praha | 9.6.2025 |
+typ brzdového kotouče | vnitřně větráno |
Síla brzdového kotouče [mm] | 28 |
Počet děr | 5 |
Výška [mm] | 40 |
Centrovací průměr [mm] | 70 |
Vnější průměr [mm] | 305 |
povrch | nátěr |
Minimální tloušťka [mm] | 26 |
Utahovací moment [Nm] | 120 |
Výrobce: | BREMBO |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | 9.6.2025 |
| Most | 9.6.2025 |
| Plzeň | 9.6.2025 |
| Praha | 9.6.2025 |
+typ brzdového kotouče | vnitřně větráno |
Síla brzdového kotouče [mm] | 22 |
Počet děr | 5 |
Výška [mm] | 60 |
Centrovací průměr [mm] | 67 |
Vnější průměr [mm] | 282 |
Minimální tloušťka [mm] | 20 |
Výrobce: | BREMBO |
|
|
Dostupnost: | Dočasně nedostupné |
+typ brzdového kotouče | vnitřně větráno |
Síla brzdového kotouče [mm] | 28 |
Počet děr | 5 |
Výška [mm] | 52 |
Centrovací průměr [mm] | 64 |
Vnější průměr [mm] | 316 |
Zpracování | vysoce nauhličeno |
povrch | nátěr |
Minimální tloušťka [mm] | 26 |
Výrobce: | BREMBO |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | 9.6.2025 |
| Most | 9.6.2025 |
| Plzeň | 9.6.2025 |
| Praha | 9.6.2025 |
+typ brzdového kotouče | vnitřně větráno |
Síla brzdového kotouče [mm] | 28 |
Počet děr | 5 |
Výška [mm] | 46 |
Centrovací průměr [mm] | 59 |
Vnější průměr [mm] | 305 |
Zpracování | vysoce nauhličeno |
povrch | nátěr |
Minimální tloušťka [mm] | 26 |
Utahovací moment [Nm] | 86 |
Výrobce: | BREMBO |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | 9.6.2025 |
| Most | 9.6.2025 |
| Plzeň | 9.6.2025 |
| Praha | 9.6.2025 |
+Vnější průměr [mm] | 308,0 |
Síla brzdového kotouče [mm] | 18,0 |
Minimální tloušťka [mm] | 16,0 |
typ brzdového kotouče | větráno |
povrch | nátěr |
Počet děr | 6 |
MAPP-kód k dispozici | |
Kruhový vyvrt Ø 2 [mm] | 114,3 |
Výška [mm] | 62,7 |
Centrovací průměr [mm] | 68,0 |
vnitřní průměr [mm] | 190,0 |
Průměr díry [mm] | 12,7 |
Zkušební značka | E1 90R-02C0296/2511 |
Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | 9.6.2025 |
| Most | 9.6.2025 |
| Plzeň | 9.6.2025 |
| Praha | 9.6.2025 |
+typ brzdového kotouče | vnitřně větráno |
Síla brzdového kotouče [mm] | 30 |
Počet děr | 5 |
Doplňující výrobek/info 2 | se šrouby |
Výška [mm] | 34 |
Centrovací průměr [mm] | 71 |
Vnější průměr [mm] | 340 |
Zpracování | vysoce nauhličeno |
Minimální tloušťka [mm] | 28 |
Výrobce: | BREMBO |
|
|
Dostupnost: | Dočasně nedostupné |
+typ brzdového kotouče | vnitřně větráno |
Síla brzdového kotouče [mm] | 20 |
Počet děr | 6 |
Výška [mm] | 45 |
Centrovací průměr [mm] | 87 |
Vnější průměr [mm] | 255 |
Minimální tloušťka [mm] | 18,4 |
Utahovací moment [Nm] | 98 |
Výrobce: | BREMBO |
|
|
Dostupnost: | Dočasně nedostupné |
+Kruhový vyvrt Ø 2 [mm] | 112 |
typ brzdového kotouče | větráno |
Vnější průměr [mm] | 321 |
Síla brzdového kotouče [mm] | 30 |
Centrovací průměr [mm] | 68 |
Výška [mm] | 59,5 |
Počet děr | 5 |
Velikost závitu | 15,3 |
Zpracování | vysoce nauhličeno |
Minimální tloušťka [mm] | 28 |
Barva | černá |
povrch | lakováno |
Zkušební značka | E190R-02C0185/0631 |
SVHC | Žádná informace, obraťte se prosím na výrobce! |
Výrobce: | TRW |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | 9.6.2025 |
| Most | 9.6.2025 |
| Plzeň | 9.6.2025 |
| Praha | 9.6.2025 |