+typ brzdového kotouče | plný |
Síla brzdového kotouče [mm] | 13 |
Počet děr | 4 |
Výška [mm] | 26 |
Centrovací průměr [mm] | 70 |
Vnější průměr [mm] | 264 |
Minimální tloušťka [mm] | 11,4 |
Utahovací moment [Nm] | 90 |
Výrobce: | BREMBO |
|
|
Dostupnost: | Dočasně nedostupné |
+typ brzdového kotouče | vnitřně větráno |
Síla brzdového kotouče [mm] | 20 |
Počet děr | 4 |
Výška [mm] | 49 |
Centrovací průměr [mm] | 68 |
Vnější průměr [mm] | 242 |
Minimální tloušťka [mm] | 18 |
Utahovací moment [Nm] | 110 |
Výrobce: | BREMBO |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | 10.6.2025 |
| Most | 10.6.2025 |
| Plzeň | 10.6.2025 |
| Praha | 10.6.2025 |
+typ brzdového kotouče | větráno |
Vnější průměr [mm] | 260 |
Síla brzdového kotouče [mm] | 22 |
Minimální tloušťka [mm] | 20,4 |
Centrovací průměr [mm] | 66 |
Výška [mm] | 35 |
Počet děr | 4 |
Velikost závitu | 14,6 |
Kruhový vyvrt Ø 2 [mm] | 100 |
Zpracování | vysoce nauhličeno |
Barva | černá |
povrch | lakováno |
Zkušební značka | E1 90R-02 C0176/0529 |
SVHC | Žádná informace, obraťte se prosím na výrobce! |
Výrobce: | TRW |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | 10.6.2025 |
| Most | 10.6.2025 |
| Plzeň | 10.6.2025 |
| Praha | 10.6.2025 |
+povrch | lakováno |
typ brzdového kotouče | plný |
Vnější průměr [mm] | 240 |
Síla brzdového kotouče [mm] | 10 |
Minimální tloušťka [mm] | 8,2 |
Centrovací průměr [mm] | 57 |
Výška [mm] | 40,6 |
Počet děr | 4 |
Velikost závitu | 14,25 |
Kruhový vyvrt Ø 2 [mm] | 100 |
Barva | černá |
SVHC | Žádná informace, obraťte se prosím na výrobce! |
Výrobce: | TRW |
|
|
Dostupnost: | Dočasně nedostupné |
+typ brzdového kotouče | plný |
Síla brzdového kotouče [mm] | 10 |
Počet děr | 4 |
Doplňující výrobek/info 2 | se šrouby |
Výška [mm] | 38 |
Centrovací průměr [mm] | 63 |
Vnější průměr [mm] | 234 |
Minimální tloušťka [mm] | 8,4 |
Utahovací moment [Nm] | 100 |
Výrobce: | BREMBO |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | 10.6.2025 |
| Most | 10.6.2025 |
| Plzeň | 10.6.2025 |
| Praha | 10.6.2025 |
+typ brzdového kotouče | plný |
Síla brzdového kotouče [mm] | 10,5 |
Počet děr | 5 |
Doplňující výrobek/info 2 | se šrouby |
Výška [mm] | 65 |
Centrovací průměr [mm] | 75 |
Vnější průměr [mm] | 296 |
Zpracování | vysoce nauhličeno |
Minimální tloušťka [mm] | 8,9 |
Utahovací moment [Nm] | 120 |
Výrobce: | BREMBO |
|
|
Dostupnost: | Dočasně nedostupné |
+Vnější průměr [mm] | 258,0 |
Síla brzdového kotouče [mm] | 10,0 |
Minimální tloušťka [mm] | 8,4 |
typ brzdového kotouče | plný |
Počet děr | 4 |
Výška [mm] | 74,5 |
Centrovací průměr [mm] | 62,0 |
vnitřní průměr [mm] | 161,0 |
Kruhový vyvrt Ø 2 [mm] | 100,0 |
Průměr díry [mm] | 14,5 |
MAPP-kód k dispozici | |
Zkušební značka | E1 90R-02C0248/0830 |
Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | 10.6.2025 |
| Most | 10.6.2025 |
| Plzeň | 10.6.2025 |
| Praha | 10.6.2025 |
+typ brzdového kotouče | plný |
Síla brzdového kotouče [mm] | 10 |
Počet děr | 4 |
Výška [mm] | 63 |
Centrovací průměr [mm] | 64 |
Vnější průměr [mm] | 270 |
Minimální tloušťka [mm] | 8,6 |
Utahovací moment [Nm] | 100 |
Výrobce: | BREMBO |
|
|
Dostupnost: | Dočasně nedostupné |
+povrch | lakováno |
typ brzdového kotouče | plný |
Vnější průměr [mm] | 256 |
Síla brzdového kotouče [mm] | 13 |
Minimální tloušťka [mm] | 11 |
Centrovací průměr [mm] | 65 |
Výška [mm] | 39,2 |
Počet děr | 4 |
Velikost závitu | 13,6 |
Kruhový vyvrt Ø 2 [mm] | 100 |
Zpracování | vysoce nauhličeno |
Barva | černá |
Zkušební značka | E1 90R-02 C0190/0680 |
SVHC | Žádná informace, obraťte se prosím na výrobce! |
Výrobce: | TRW |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | 10.6.2025 |
| Most | 10.6.2025 |
| Plzeň | 10.6.2025 |
| Praha | 10.6.2025 |
+Vnější průměr [mm] | 285 |
Síla brzdového kotouče [mm] | 11 |
Minimální tloušťka [mm] | 9,5 |
Výška [mm] | 60,5 |
Počet děr ráfku kola | 5 |
typ brzdového kotouče | plný |
Centrovací průměr [mm] | 72 |
Kruhový vyvrt Ø 2 [mm] | 114,3 |
povrch | nátěr |
průměr náboje [mm] | 196 |
Hmotnost [kg] | 5,15 |
Výrobce: | A.B.S. |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | 10.6.2025 |
| Most | 10.6.2025 |
| Plzeň | 10.6.2025 |
| Praha | 10.6.2025 |