Zapalovací svíčka NGK V-LINE 48 (LFR6C-11)

Zapalovací svíčka NGK V-LINE 48 (LFR6C-11)

96 
bez DPH: 79 

Popis zboží:

Zapalovací svíčka NGK V-Line 1 (BUR6ET) - AUDI, SEAT, ŠKODA, VW

 

 

Rozměr klíče: 16 mm
Velikost závitu: M14 x 1,25
Průměr vlákna [mm]: 26,5
Zapalovací svíčka: Nikl - střední elektroda
Zapalovací svíčka: Vnější elektroda
Zapalovací svíčka: odrušeno, 5 kOhm
Zapalovací svíčka: s plochým těsnicím sedlem
Umístění jiskry [mm]: 4,0
Zapalovací svíčka: pevná SAE - koncovka

  Zapalovací svíčky NGK V-Line

Zapalovací svíčky NGK V-Line mají na střední elektrodě tvar písmene "V". Tento tvar upravuje směr zážehu jiskry od střední elektrody k boční elektrodě po okraji, tím dochází k rychlejšímu zažehnutí připravené směsi a k dokonalému zhoření celé směsi paliva za určenou pracovní dobu motoru.

 

 

Zapalovací svíčky NGK

 

Vysokonapěťová zapalovací svíčka NGK je velmi náročnou částí zapalovací soustavy. Zasahuje do spalovacího prostoru motoru a pracuje ve velmi náročných podmínkách, při rychlém střídání teplot od 60 do 2000 až 2500 °C a tlacích až 5900 kPa. Zapalovací svíčky NGK snáší velké teplotní spády, odolávají chemicky agresivnímu prostředí a izolátor snáší bez poškození napěťové rázy až 25 kV. Elektrody se vyrábějí ze slitin niklu, kreré jsou legovány přísadami manganu, křemíku, chromu, titanu a hliníku. NGk svíčky mají jadřinec elektrody z vysoce kvalitní mědi. Pro namáhavé podmínky provozu se místo slitin niklu používá wolfram, platina a slitin iridia. Střední elektroda obsahuje často stříbro. Elektrody a poloha jiskřiště jsou různě uspořádany. svicky Izolátor je nejdůležitější a nejnáročnější částí zapalovací svíčky. Izolátor NGK zaručuje vysokou pevnost, vzhledem k jeho namáhání i bezpečného utěsnění v pouzdře svíčky. Izolátor má velice dobré izolační vlastnosti, které se nezhoršují ani při vysokých teplotách. Chemicky odolává proti působení látek obsažených v palivu a proti látkám vznikajícím při spalování. Velký význam u zapalovacích svíček je tepelná vodivost materiálu a její závislost na teplotě. Provozní teplota špičky izolátoru se má pohybovat v rozmezí 400 až 800°C. Teplota se musí pohybovat nad 400°C, aby docházelo k dokonalému shoření úsady na izolátoru. Teplota 800°C je spodní mez teplot, při níž se palivová směs již vznítí, příjde-li do styku s teplým povrchem. Pro běžná paliva je tato hodnota v rozmezí 820 až 1 000°C. Schopnost zapalovací svíčky snášet určité tepelné zatížení bez samozápalů vyjadřuje tepelná hodnota zapalovací svíčky. Tepelná hodnota je vyjádřena číslem od 0 do 9. Proto je důležité dodržovat vhodný typ zapalovací svíčky pro určitý motor předpisem výrobce (automobilu nebo zapalovacích svíček).

 

OEM kódy

90919-01235 90919-01236 MN 128 362

Určeno pro vozidla

CITROËN C1 (PM_, PN_), 1.0 [50kW, 998ccm]
MITSUBISHI COLT CZC VI Kabriolet (RG), 1.5 (Z36A) [80kW, 1499ccm]
MITSUBISHI COLT VI (Z3_A, Z2_A), 1.1 (Z31A, Z32A) [55kW, 1124ccm]
MITSUBISHI COLT VI (Z3_A, Z2_A), 1.3 (Z21A) [70kW, 1332ccm]
MITSUBISHI COLT VI (Z3_A, Z2_A), 1.5 (Z23A) [80kW, 1499ccm]
PEUGEOT 107 (PM_, PN_), 1.0 [50kW, 998ccm]
SMART FORFOUR (454), 1.1 (454.030) [55kW, 1124ccm]
SMART FORFOUR (454), 1.3 (454.031) [70kW, 1332ccm]
SMART FORFOUR (454), 1.5 (454.032) [80kW, 1499ccm]
TOYOTA AYGO (_B1_), 1.0 (KGB10_, KGB10R) [50kW, 998ccm]
TOYOTA LAND CRUISER PRADO (_J12_), 4.0 (GRJ120, GRJ125, GRJ121) [183kW, 3956ccm]
TOYOTA LAND CRUISER PRADO (_J12_), 4.0 V6 VVT-i (GRJ125) [207kW, 3956ccm]
TOYOTA YARIS (_P9_), 1.0 VVT-i (KSP90_, KSP90R) [51kW, 998ccm]

Moje garáž

Filtr dle vozu

+420 725 540 652
+420 602 442 111
+420 775 119 115

Po-Pá: 9:00 - 17:00

obchod@autodily-cardo.cz


HODNOCENÍ KVALITY

Vše o hodnocení kvality výrobků