Zapalovací svíčka NGK V-LINE 43 (DCPR7E-N10)

Zapalovací svíčka NGK V-LINE 43 (DCPR7E-N10)

111 
bez DPH: 92 

Popis zboží:

 Zapalovací svíčka NGK V-LINE 43 (DCPR7E-N10)

 

 

 

Rozměr klíče: 16 mm
Velikost závitu: M12 x 1,25
Průměr vlákna [mm]: 19,0
Zapalovací svíčka: Nikl - střední elektroda
Zapalovací svíčka: Vnější elektroda
Zapalovací svíčka: odrušeno, 5 kOhm
Zapalovací svíčka: s plochým těsnicím sedlem
Umístění jiskry [mm]: 3,0
Zapalovací svíčka: pevná SAE - koncovka

  

 

 

 Zapalovací svíčky NGK V-Line

Zapalovací svíčky NGK V-Line mají na střední elektrodě tvar písmene "V". Tento tvar upravuje směr zážehu jiskry od střední elektrody k boční elektrodě po okraji, tím dochází k rychlejšímu zažehnutí připravené směsi a k dokonalému zhoření celé směsi paliva za určenou pracovní dobu motoru.

 

 

Zapalovací svíčky NGK

 

Vysokonapěťová zapalovací svíčka NGK je velmi náročnou částí zapalovací soustavy. Zasahuje do spalovacího prostoru motoru a pracuje ve velmi náročných podmínkách, při rychlém střídání teplot od 60 do 2000 až 2500 °C a tlacích až 5900 kPa. Zapalovací svíčky NGK snáší velké teplotní spády, odolávají chemicky agresivnímu prostředí a izolátor snáší bez poškození napěťové rázy až 25 kV. Elektrody se vyrábějí ze slitin niklu, kreré jsou legovány přísadami manganu, křemíku, chromu, titanu a hliníku. NGk svíčky mají jadřinec elektrody z vysoce kvalitní mědi. Pro namáhavé podmínky provozu se místo slitin niklu používá wolfram, platina a slitin iridia. Střední elektroda obsahuje často stříbro. Elektrody a poloha jiskřiště jsou různě uspořádany. svicky Izolátor je nejdůležitější a nejnáročnější částí zapalovací svíčky. Izolátor NGK zaručuje vysokou pevnost, vzhledem k jeho namáhání i bezpečného utěsnění v pouzdře svíčky. Izolátor má velice dobré izolační vlastnosti, které se nezhoršují ani při vysokých teplotách. Chemicky odolává proti působení látek obsažených v palivu a proti látkám vznikajícím při spalování. Velký význam u zapalovacích svíček je tepelná vodivost materiálu a její závislost na teplotě. Provozní teplota špičky izolátoru se má pohybovat v rozmezí 400 až 800°C. Teplota se musí pohybovat nad 400°C, aby docházelo k dokonalému shoření úsady na izolátoru. Teplota 800°C je spodní mez teplot, při níž se palivová směs již vznítí, příjde-li do styku s teplým povrchem. Pro běžná paliva je tato hodnota v rozmezí 820 až 1 000°C. Schopnost zapalovací svíčky snášet určité tepelné zatížení bez samozápalů vyjadřuje tepelná hodnota zapalovací svíčky. Tepelná hodnota je vyjádřena číslem od 0 do 9. Proto je důležité dodržovat vhodný typ zapalovací svíčky pro určitý motor předpisem výrobce (automobilu nebo zapalovacích svíček).

 

OEM kódy

46 82 32 99 46 82 32 990 55 18 88 57
55 18 88 570

Určeno pro vozidla

ALFA ROMEO MITO (955_), 1.4 MultiAir (955AXL1B) [77kW, 1368ccm]
FIAT 500 (312_), 1.4 (312AXC1B, 312CXC1B) [74kW, 1368ccm]
FIAT 500 C (312_), 1.4 (312CXC1B, 312AXC1B) [74kW, 1368ccm]
FIAT 500L (351_, 352_), 1.4 (199LYB1B) [70kW, 1368ccm]
FIAT BRAVO II (198_), 1.4 (198AXA1B) [66kW, 1368ccm]
FIAT BRAVO II (198_), 1.4 LPG (198AXA1B) [66kW, 1368ccm]
FIAT DOBLO autobus (263_), 1.4 (263AXA1A) [70kW, 1368ccm]
FIAT DOBLO Cargo (263_), 1.4 [70kW, 1368ccm]
FIAT DOBLO valník/podvozek (263_), 1.4 [70kW, 1368ccm]
FIAT IDEA (350_), 1.2 16V [59kW, 1242ccm]
FIAT IDEA (350_), 1.4 16V [70kW, 1368ccm]
FIAT IDEA (350_), 1.4 [66kW, 1368ccm]
FIAT IDEA Van (350_), 1.4 (350BXA1A) [70kW, 1368ccm]
FIAT PALIO Weekend (178_, 173_, 373_, 374_, 171_), 1.2 (178DYE1A, 178DYE1AAP, 178DYE1AAT) [59kW, 1242ccm]
FIAT PANDA (169_), 1.1 (169.AXA1A) [40kW, 1108ccm]
FIAT PANDA (169_), 1.2 (169.AXB11, 169.AXB1A) [44kW, 1242ccm]
FIAT PANDA (169_), 1.2 4x4 (169.AXB2A) [44kW, 1242ccm]
FIAT PANDA (169_), 1.2 LPG (169.AXB1A) [44kW, 1242ccm]
FIAT PANDA (169_), 1.2 Natural Power (169.AXB1A) [44kW, 1242ccm]
FIAT PANDA (169_), 1.4 (169AXE1B) [74kW, 1368ccm]
FIAT PANDA Schránky/šikmá záď (169_), 1.1 (169CXA1A) [40kW, 1108ccm]
FIAT PANDA Schránky/šikmá záď (169_), 1.2 4x4 [44kW, 1242ccm]
FIAT PANDA Schránky/šikmá záď (169_), 1.2 Bipower (169CXB1A) [44kW, 1242ccm]
FIAT PANDA Schránky/šikmá záď (169_), 1.2 LPG [44kW, 1242ccm]
FIAT PANDA Schránky/šikmá záď (169_), 1.2 Natural Power [44kW, 1242ccm]
FIAT PANDA Schránky/šikmá záď (169_), 1.2 [44kW, 1242ccm]
FIAT PUNTO (188_), 1.2 16V 80 (188.233, .235, .253, .255, .333, .353, .639,... [59kW, 1242ccm]
FIAT PUNTO (188_), 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250) [44kW, 1242ccm]
FIAT PUNTO (188_), 1.2 Bipower (188BXA1A) [44kW, 1242ccm]
FIAT PUNTO (188_), 1.2 Natural Power (188BXA1A) [38kW, 1242ccm]
FIAT PUNTO (188_), 1.2 Natural Power [44kW, 1242ccm]
FIAT PUNTO (188_), 1.4 [70kW, 1368ccm]
FIAT PUNTO (199_), 1.4 Multi Air [77kW, 1368ccm]
FIAT PUNTO EVO (199_), 1.4 16V [77kW, 1368ccm]
FIAT PUNTO Schránky/šikmá záď (188_), 1.2 60 [44kW, 1242ccm]
FIAT SEICENTO / 600 (187_), 1.1 (187AXB, 187AXB1A, 187AXC1A02) [40kW, 1108ccm]
FIAT STILO (192_), 1.4 16V (192AXH1B, 192BXH1B) [70kW, 1368ccm]
FIAT STILO (192_), 1.4 16V [66kW, 1368ccm]
FIAT STILO Multi Wagon (192_), 1.4 16V [66kW, 1368ccm]
FIAT STILO Multi Wagon (192_), 1.4 16V [70kW, 1368ccm]
FIAT STILO VAN (192_), 1.4 (192DXH1B) [70kW, 1368ccm]
FIAT TIPO kombi (356_, 357_), 1.4 (356WXA1B) [70kW, 1368ccm]
FIAT TIPO limuzína (356_, 357_), 1.4 (356SXA1B) [70kW, 1368ccm]
FIAT TIPO Šikmá zadní část (356_, 357_), 1.4 (356HXA1B) [70kW, 1368ccm]
LANCIA MUSA (350_), 1.4 (350.AXA11, 350.AXA1A) [70kW, 1368ccm]
LANCIA MUSA (350_), 1.4 (350.AXE1A) [66kW, 1368ccm]
LANCIA YPSILON (843_), 1.2 (843.AXA1A) [44kW, 1242ccm]
LANCIA YPSILON (843_), 1.2 (843.AXB1A) [59kW, 1242ccm]
LANCIA YPSILON (843_), 1.2 (843.AXL1A) [51kW, 1242ccm]
LANCIA YPSILON (843_), 1.4 16V (843.AXC11, 843.AXC1B, 843.AXC1A) [70kW, 1368ccm]
OPEL COMBO Skříňová/velkoprostorová limuzína (X12), 1.4 (B05) [70kW, 1368ccm]
OPEL COMBO Tour (X12), 1.4 (C26, D26, E26, C06) [70kW, 1368ccm]

Moje garáž

Filtr dle vozu

+420 725 540 652
+420 602 442 111
+420 775 119 115

Po-Pá: 9:00 - 17:00

obchod@autodily-cardo.cz


HODNOCENÍ KVALITY

Vše o hodnocení kvality výrobků