+Vnější průměr [mm] | 60 |
Šířka [mm] | 32,5 |
SVHC | Žádná SVHC substance |
+Kroutící moment F (N) | 1200 |
SVHC | Žádná SVHC substance |
Výrobce: | Schaeffler INA |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | zítra |
| Most | zítra |
| Plzeň | zítra |
| Praha | zítra |
+Průměr v mm | 85 |
Šířka [mm] | 25 |
SVHC | Žádná SVHC substance |
Výrobce: | Schaeffler INA |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | zítra |
| Most | zítra |
| Plzeň | zítra |
| Praha | zítra |
+Materiál tažné větve | Polyester |
Materiál řemene | Guma |
Barva | černá |
Počet žeber | 6 |
Šířka [mm] | 21 |
Délka [mm] | 2203 |
Výrobce: | GATES |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | zítra |
| Most | zítra |
| Plzeň | zítra |
| Praha | zítra |
+povrch | hladké |
Materiál | Plast |
Vnější průměr [mm] | 90 |
vnitřní průměr [mm] | 10 |
Šířka [mm] | 25 |
Výrobce: | GATES |
|
|
Dostupnost: | Dočasně nedostupné |
+Vnější průměr 1 [mm] | 86 |
Šířka 1 [mm] | 16 |
Výrobce: | SNR |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | zítra |
| Most | zítra |
| Plzeň | zítra |
| Praha | zítra |
+řemenice | bez řemenice |
typ karosérie | bez krytu |
Hmotnost [kg] | 0,87 |
verze pro těžký výkon | |
Výrobce: | DOLZ |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | zítra |
| Most | zítra |
| Plzeň | zítra |
| Praha | zítra |
+Počet zubů | 22 |
Řízení motoru | ozubený řemen |
montovaná strana | přední |
Hmotnost [kg] | 0,47 |
pro OE číslo | 028 105 263 E S1 |
Doplňující výrobek/info 2 | se šroubem |
Dbejte servisních informaci | |
Výrobce: | FEBI BILSTEIN |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | zítra |
| Most | zítra |
| Plzeň | zítra |
| Praha | zítra |
+Vnější průměr [mm] | 55 |
Šířka [mm] | 40,6 |
Velikost závitu | M16 |
Počet drážek | 6 |
Vzdálenost první drážky [mm] | 14,6 |
Hloubka [mm] | 16 |
Průměr díry [mm] | 17 |
Hlava šroubu -/ Profil matky | Torx |
Směr otáčení | směr otáčení ve smyslu otáčení hodinových ručiček |
Hmotnost [kg] | 0,43 |
Výrobce: | VALEO |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | zítra |
| Most | zítra |
| Plzeň | zítra |
| Praha | zítra |