+typ brzdového kotouče | vnitřně větráno |
Síla brzdového kotouče [mm] | 25 |
Počet děr | 5 |
Výška [mm] | 49 |
Centrovací průměr [mm] | 64 |
Vnější průměr [mm] | 320 |
Zpracování | vysoce nauhličeno |
povrch | nátěr |
Minimální tloušťka [mm] | 23 |
Výrobce: | BREMBO |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | zítra |
| Most | zítra |
| Plzeň | zítra |
| Praha | zítra |
+typ brzdového kotouče | vnitřně větráno |
Síla brzdového kotouče [mm] | 28 |
Počet děr | 5 |
Výška [mm] | 40 |
Centrovací průměr [mm] | 70 |
Vnější průměr [mm] | 305 |
povrch | nátěr |
Minimální tloušťka [mm] | 26 |
Výrobce: | BREMBO |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | zítra |
| Most | zítra |
| Plzeň | zítra |
| Praha | zítra |
+typ brzdového kotouče | vnitřně větráno |
Síla brzdového kotouče [mm] | 28 |
Počet děr | 4 |
Výška [mm] | 53 |
Centrovací průměr [mm] | 64 |
Vnější průměr [mm] | 324 |
Minimální tloušťka [mm] | 26 |
Utahovací moment [Nm] | 130 |
Výrobce: | BREMBO |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | zítra |
| Most | zítra |
| Plzeň | zítra |
| Praha | zítra |
+Vnější průměr [mm] | 308,0 |
Síla brzdového kotouče [mm] | 18,0 |
Minimální tloušťka [mm] | 16,0 |
typ brzdového kotouče | větráno |
povrch | nátěr |
Počet děr | 6 |
MAPP-kód k dispozici | |
Kruhový vyvrt Ø 2 [mm] | 114,3 |
Výška [mm] | 62,7 |
Centrovací průměr [mm] | 68,0 |
vnitřní průměr [mm] | 190,0 |
Průměr díry [mm] | 12,7 |
Zkušební značka | E1 90R-02C0296/2511 |
Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Dočasně nedostupné |
+typ brzdového kotouče | větráno |
Vnější průměr [mm] | 289 |
Síla brzdového kotouče [mm] | 26 |
Minimální tloušťka [mm] | 24,4 |
Počet děr | 6 |
Výška [mm] | 46,2 |
Centrovací průměr [mm] | 94 |
Velikost závitu | 12,5 |
Kruhový vyvrt Ø 2 [mm] | 140 |
SVHC | Žádná informace, obraťte se prosím na výrobce! |
Výrobce: | TRW |
|
|
Dostupnost: | Dočasně nedostupné |
+Vnější průměr [mm] | 275,0 |
Síla brzdového kotouče [mm] | 28,0 |
Minimální tloušťka [mm] | 26,0 |
typ brzdového kotouče | větráno |
povrch | nátěr |
Počet děr | 5 |
MAPP-kód k dispozici | |
Kruhový vyvrt Ø 2 [mm] | 100,0 |
Výška [mm] | 49,2 |
Centrovací průměr [mm] | 55,0 |
vnitřní průměr [mm] | 132,0 |
Průměr díry [mm] | 14,5 |
Zkušební značka | E1 90R-02C0115/0804 |
Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | zítra |
| Most | zítra |
| Plzeň | zítra |
| Praha | zítra |
+Vnější průměr [mm] | 280,0 |
Síla brzdového kotouče [mm] | 22,0 |
Minimální tloušťka [mm] | 19,6 |
typ brzdového kotouče | větráno |
Zpracování | vysoce nauhličeno |
povrch | nátěr |
Počet děr | 4 |
Kruhový vyvrt Ø 2 [mm] | 100,0 |
Výška [mm] | 44,2 |
Centrovací průměr [mm] | 64,2 |
vnitřní průměr [mm] | 150,0 |
Průměr díry [mm] | 16,2 |
Zkušební značka | E1 90R-02C0858/1213 |
MAPP-kód k dispozici | |
Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | zítra |
| Most | zítra |
| Plzeň | zítra |
| Praha | zítra |
+typ brzdového kotouče | vnitřně větráno |
Síla brzdového kotouče [mm] | 28 |
Počet děr | 5 |
Výška [mm] | 72 |
Centrovací průměr [mm] | 73 |
Vnější průměr [mm] | 280 |
povrch | nátěr |
Minimální tloušťka [mm] | 25,9 |
Výrobce: | BREMBO |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | zítra |
| Most | zítra |
| Plzeň | zítra |
| Praha | zítra |
+Vnější průměr [mm] | 302,0 |
Síla brzdového kotouče [mm] | 22,0 |
Minimální tloušťka [mm] | 20,0 |
typ brzdového kotouče | větráno |
Zpracování | vysoce nauhličeno |
povrch | nátěr |
Počet děr | 5 |
Kruhový vyvrt Ø 2 [mm] | 108,0 |
Výška [mm] | 50,7 |
Centrovací průměr [mm] | 63,5 |
vnitřní průměr [mm] | 165,0 |
Průměr díry [mm] | 15,7 |
Zkušební značka | E1 90R-02C0118/0075 |
MAPP-kód k dispozici | |
Výrobce: | ATE |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | zítra |
| Most | zítra |
| Plzeň | zítra |
| Praha | zítra |
+typ brzdového kotouče | plný |
Síla brzdového kotouče [mm] | 14 |
Počet děr | 5 |
Výška [mm] | 66 |
Centrovací průměr [mm] | 72 |
Vnější průměr [mm] | 320 |
povrch | nátěr |
Minimální tloušťka [mm] | 12,5 |
Utahovací moment [Nm] | 115 |
Výrobce: | BREMBO |
|
|
Dostupnost: | Skladem |
| k odeslání | zítra |
| Most | zítra |
| Plzeň | zítra |
| Praha | zítra |